
پویش درخانه بمانیم کارشناسان، مربیان و ورزشکاران
پویش درخانه بمانیم ورزشکاران با شعار" ما کرونا را شکست می دهیم" در فضای مجازی با تاکید برخانه ماندن شهروندان در استان تهران کلید خورد.
کارشناسان ورزشی، مربیان و ورزشکاران استان تهران دراین پویش از مردم درخواست کرده اند که بیایید دست در دست هم دهند تا به مبارزه با بحران بیماری کرونا با درخانه ماندن بپردازند.
دراین پویش به مردم یادآوری شده است که بیایید با کمترین هزینه و با قرنطینه خانگی، جان خود و خانوادههایمان را نجات دهیم.
مربیان و ورزشکاران استان تهران ازمردم تقاضا کرده اند برای موفق شدن دراین پویش باید بر اجرای سه اصل در خانه ماندن، نپذیرفتن مهمان و در صورت خروج اضطراری ازخانه استفاده از ماسک و دستکش را ضروری بدانند.
در خانه ماندن بهترین ومطمئن ترین راه حل برای کنترل و مبارزه با بیماری کروناست که همه ما باید به آن نگاه خاصی داشته باشیم.
مربیان و ورزشکاران تهرانی دراین پویش برشستن دست ها و استفاده از ژل برای ضد عفونی کردن آن و همچنین دست ندادن به یکدیگر تاکید کرده اند.
همچنین این حادثه را به فرصت تبدیل کرده و با فرهنگ مطالعه و ورزش در خانه بتوانیم از این اوقات به نحو احسنت استفاده کنیم.
مهدی باغین زاده
آکادمی تربیت بدنی و علوم ورزشی...
ما را در سایت آکادمی تربیت بدنی و علوم ورزشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:14